XUNTA LOCAL DE SEGURIDADE

06-05-2021

Esta mañá tivo lugar no Concello de Cuntis unha Xunta Local de Seguridade na que estivo presente ademais do alcalde Manuel Campos Velay, a subdelegada do goberno en Pontevedra, Maica Larriba. Axentes da Policía Local e membros da Garda Civil.Nesta reunión revisaron diferentes aspectos relacionados coa seguridade viaria e cidadá do municipio. Durante o encontro o alcalde expuxo ante a subdelegada as necesidades que ten o concello en materia de seguridade.Tamén puideron revisar as cifras de infracción penais, as cales se poden calificar de “boas” grazas o traballo en conxunto que realizan a Policía Local e a Garda Civil.O alcalde sinalou que se debe seguir con esta liña de traballo e non descoidar a seguridade especialmente neste momento no que o Estado de alarma está próximo a súa fin.