REUNIÓN DO ALCALDE COA ASOCIACIÓN DE EMIGRANTES RETORNADOS ULLA-UMIA

29-04-2022

O alcalde de Cuntis, Manuel Campos, mantivo unha reunión coa Asociación de Emigrantes Retornados Ulla-Umia, que ten sede en CaldasO Concello asinará un convenio de colaboración coa asociación que facilitará o seu traballo cos retornados de CuntisEntre os servizos que presta esta asociación está:Información sobre os dereitos adquiridos durante o período migratorioAxuda na xestión e tramitación de pensión de invalidez, xubilación, viudedade, orfandade, discapacidade, así como de outras ás que poidan ter dereitoExplicación e apoio nos trámites coa Seguridade Social Servizo xurídico especializado a través dun gabinete colaborador.