POSTO INFORMATIVO SOBRE COMPOSTAXE

A carpa informativa do Plan Revitaliza da Deputación estará este sábado 29 de agosto na Praza da Constitución de 10:00 a 13:00h

28-08-2020

Achégate para coñecer máis sobre a compostaxe, participar en xogos e recibir agasallos.Alí estaran as mestras e mestres composteiros que atenderán ao longo da mañá ás persoas interesadas na compostaxe e en como conseguir un composteiro individual (COIN) para a súa casa con horta ou en como compostar nos composteiros comunitarios.