O SERGAS E OS REXEDORES DE CUNTIS E MORAÑA ANALIZARON A COBERTURA DE ATENCIÓN PRIMARIA EN ÁMBOLOS CONCELLOS

29-06-2021

O xerente da área sanitaria de Pontevedra e O Salnés, José Ramón Gómez, mantivo este luns unha reunión técnica cos alcaldes de Cuntis e Moraña, Manuel Campos (PSOE) e José Cela (PP), respectivamente, para analizar a cobertura de medicina familiar e comunitaria e de pediatría nos centros de saúde de ámbalas dúas localidades.

A principal novidade do encontro é que o Sergas está a xestionar a cobertura do programa do neno san nos concellos de Cuntis e de Moraña, de forma que a revisión do menor san e a vacinación cúbrase desde cada unha das localidades.

O xerente expuxo aos rexedores que na actualidade hai paro cero na especialidade de pediatría, de tal forma que a ausencia destes profesionais para contratar supón unha importante dificultade de cobertura.

José Ramón Gómez reiterou no encontro cos alcaldes que, independentemente dos condicionantes actuais, a praza de pediatría de atención primaria manterase para ámbolos dous municipios.