O CONCELLO DE CUNTIS HUMANIZARÁ O CAMIÑO DO CONVENTO

29-08-2021

Acometerase unha rexeneración integral mediante unha nova capa de pavimento que vai convinar formigón e lousas graníticas, amais de melloras no alumeado

A actuación ten un orzamento de 40.000 euros achegados pola Deputación a través do Plan Concellos

O alcalde de Cuntis, Manuel Campos, informou hoxe de que a Deputación de Pontevedra vén de conceder unha achega de 40.000 euros ao abeiro do Plan Concellos 2021 que vai ser destinada á rehabilitación integral do denominado “Camiño do Convento” que comunica a aldea de Trasponte coa rúa do Convento.

Este tramo do camiño (comprendido desde a estrada PO-220 á entrada ao Convento) vai ser humanizado mediante o ancheamento do mesmo e a dotación dunha nova capa pavimento composta por formigón e granito en pedra.

O alcalde destacou que este proxecto “é moi necesario por tratarse dunha vía de comunicación moi utilizada polos veciños e veciñas que actualmente presenta un pavimento asfáltico que precisa unha mellora debido ao seu mal estado de conservación provocado polo paso do tempo”. Manuel Campos sinalou que a humanización integral “vai supoñer un antes e un despois para este treito que vai gañar atractivo urbano mellorando a imaxe dun acceso a un ben patrimonial importante e, ao mesmo tempo, incrementará a seguridade viaria e a comodidade de circulación”.

O alcalde tamén adiantou que ademais da rexeneración integral do vial o Concello vai dotar o camiño dun novo alumeado para o que xa se conta coa autorización da dirección xeral de patrimonio para a súa execución.Campos agradeceu de novo o compromiso da Deputación de Pontevedra a través do Plan Concellos “que está sendo unha ferramenta fundamental para dar resposta ás necesidades da nosa veciñanza”.