NOVAS MEDIDAS POLA FIN DO ESTADO DE ALARMA

07-05-2021

NOVAS MEDIDAS POLA FIN DO ESTADO DE ALARMA

- Levántase o peche perimetral da comunidade galega, pero reforzarase o rexistro de viaxeiros. Tamén se implantará o peche perimetral nos municipios que estean no nivel máximo de restricións.

- Elimínase o toque de queda a partir da madrugada do sábado ao domingo, pero manterase ata as 23.00 horas nos concellos que estean en nivel máximo.
- Amplíanse os horarios da hostalería: os bares e cafeterías poderán abrir ata as 23.00 horas e os restaurantes ata a unha da madrugada, coas actuais condicións en vigor: que teñan licencia de restaurante, cita previa e medidores de CO2.

- Prohibición das reunións de non convivintes dende a unha da madrugada ata as seis da mañá.

- Suavízanse as restricións vixentes nos centros de día e nas residencias.
- Cuntis continúa no nivel medio-baixo de restricións.