CONVENIO COA ASOCIACIÓN AGADEA

02-06-2022

O Concello Cuntis asinará un convenio coa asociación Agadea, para axuda aos enfermos con demencias tipo AlzheimerEsta asociación ofrece ás familias afectadas servizos de:Asesoramento e orientaciónServizo asistencial para as persoas enfermasActividades de difusión e sensibilizaciónProgramas de prevención Atención aos coidadores e familiares dos pacientes.A primeira actividade foi de presentación. Contamos coa doctora Clara Domínguez, acompañada pola concelleira Ana Loureiro, que resolveu as dúbidas das familias e falou da enfermidade, dos riscos, dos síntomas e tamén da súa prevenciónO Concello de Cuntis está coas familias dos enfermos. Si estás nesta situación e necesitas información acude a Servizos Sociais!! Non estás sol@!!