ASESORAMENTO PSICOLÓXICO GRATUÍTO PARA DEIXAR O TABACO

O Proxecto de prevención das condutas adictivas no eido local dos Concellos de Cuntis, Barro, Campo Lameiro, Moraña e Portas, segue apostando pola prevención do consumo de tabaco e o fomento do abandono do seu consumo entre a poboación fumadora dos cinco concellos; ofrecendo, ao longo deste mes de xuño, ASESORAMENTO PSICOLÓXICO GRATUÍTO para todas as persoas fumadoras que desexen deixar de fumar e/ou acceso a material de apoio para deshabituarse do seu consumo.

Solicitude Asesoramento Psicolóxico (Psicóloga xeral sanitaria especializada en condutas adictivas, nº colexiada: G-6515): 986595922/ prevenciondrogodependencias@concellodecuntis.es

Material de apoio para o abandono do tabaco: MATERIAL AXUDA ABANDONO TABACO