ANUNCIO DE APROBACIÓN INICIAL DO PLAN DE MOBILIDADE SUSTENTABLE

Acordo do Pleno do Concello de Cuntis polo que se aproba inicialmente o Plan de Mobilidade Sustentable do Concello de Cuntis

28-08-2020

Aprobado inicialmente en sesión ordinaria de Pleno deste Concello, de data 30 de xullo de 2020, o Plan de Mobilidade Sustentable do Concello de Cuntis, exponse ao público por prazo de 30 días desde a publicación deste anuncio, aos efectos de reclamacións e alegacións. Durante devandito prazo poderá ser examinado por calquera interesado nas dependencias municipais para que se formulen as alegacións que se estimen pertinentes. De conformidade co acordo adoptado o Plan de Mobilidade Sustentable do Concello de Cuntis considerarase definitivamente aprobado, se durante o citado prazo non presenten reclamacións.
Pódese consultar en: https://concellodecuntis.sedelectronica.gal/info.0