A AGRUPACIÓN MUNICIPAL DE MÚSICA E BAILE TRADICIONAL DE CUNTIS ACTUARÁ NO LACÓN

07-02-2024

A Agrupación Municipal de Música e Baile Tradicional de Cuntis actuará un ano máis na Festa do Lacón con Grelos de Cuntis O pasacalles que dará comezo á festa corre a cargo da Agrupación Municipal de Música e Baile Tradicional de CuntisUn ano máis a Agrupación Municipal de Música e Baile Tradicional de Cuntis será a encargada de dar comezo o día grande da Festa Gastronómica do Lacón con Grelos de Cuntis. A Agrupación é unha das colaboradoras asiduas ás actividades e eventos que se celebran na vila termal e por iso o concello quixo contar coa súa presenza na festa máis importante para o concello.A banda de música tradicional, que naceu en 1985 e conta con case un centenar de músicos con idades que van desde os 4 ata os 70 anos. Caracterízase pola divulgación da cultura galega a través do seu baile e a súa música, inclúen no repertorio unha importante e coidada selección de música e unha gran diversidade e riqueza de vestiario, recuperado con coidado e fidelidade das nosas tradicións.Ten dúas escolas nas que se imparten clases de baile tradicional e instrumentos populares (percusión, gaita, pandeireta...) ademais do acordeón.É unha agrupación caracterizada pola súa actividade e dinamismo, organizadora de gran cantidade de eventos. Así, desde o ano 1999 esta grupo organiza o Festival Folclórico Internacional, no que participan agrupacións de distintos puntos de Galicia, España e o estranxeiro; co fin de dar a coñecer e poñer en valor a diversidade cultural e o patrimonio tanto do noso municipio como dos distintos pobos das agrupacións participantes.Pero ademais participou en multitude e variedade de actividades, as cales se foron incrementando co paso dos anos, a medida que se foi consolidando e adquirindo fama e prestixio tanto dentro como fóra da comarca.

Aceptar | Rechazar | Más información